۷/۰۸/۱۳۸۳

از میان نوشته ها و نظرها






ای پرده نشين ! پرده ز رخ يک سو زن
يک سو همه مرد منتظر يکسو ، زن
هرچند که انکار کنندت ، اما
از رونق تو کم نشود يک سوزن
از چشمان شیشه ای


...و انتظار يك نقطه‌ي اميد نيست؛ يك مسير مجاهدت است
از کوچه مدرسه حجتیه ، پلاک 117

گيرم که لب ببندم و دم بر نياورم
خيزد ز بند بند وجودم نوای تو
از الهدی

گفتم :دل و جان بر سر کارت کردم ......هر چيز که داشتم نثارت کردم .......گفتا : تو که باشی که کنی يا نکنی ؟....اين من بودم که بيقرارت کردم
از کویر خیال

سلام برمهدي ، عطر خوش زندگی/ سلام بر منتظران امام زمان (عج)/ اي دل افسرده از هجران مهدي غم مخور/ عاقبت از بهر قلب خسته تسكين ميرسد
!از مهدی فاطمه سلام

" آرام آرام در دلم جاي ميگرفتي ." كه هنوز من نبودم كه تو در دلم نشستي
.آري از همان زمان بود كه نام تو دربلنداي قله دلم حك شد
از حریم دوست

«وقتی تو نيستی نه هست‌های ما چونان که بايدند ، نه بايدهای ما»
از بر آستـان جانان

ای خدای حضرت منتقم ! از نشتر عاشورا بر زخم سقيفه ، همچنان خون تـازه مي جهد . و اين زخم کهنه جز به دست قدسي مهدي (عج) ، مرهم نمي پذيرد . عجل علي ظهوره
از بشری

!اي پسر شكننده خيبرين ها
،تو را نه براي در هم شكستن فولادين قلب هاي مسخ شده
،من تو را با تمام تـار و پودم
،براي خودت و غربت لبريز شده
و براي خودت مي خواهم
از کوچه خلوت انتظار

بيا بيا كه جان ما به لب رسيد و شد تلف / سپيد گشت موي ما به ره ز انتظارها
از کوچه های دل

ای دل از دنيا رضای دوست خواه...مغز را هر دم فزون از پوست خواه
از نیاز

!ولی من میدانم حبیب
.ما تنها نیستیم
از عشق علیه السلام

مردي مي آيد كه شهر را عاشق مي كند
زمين را عاشق مي كند
...زمان را عاشق مي كند
از دریای آزاد


ظهورت را آنانی به انتظار نشسته اند که حضورت را باور دارند
از مختصر و شاید مفید


ای سرو بيابان‌گرد
ای مرد تماما مرد
گرمای شبی بس سرد
«وقت است که باز آيـي»
از بیابان بارگاه ماه


با ما سر چه داشتی ای تیره شب که باز
چون سرگذشت عشق به پایان نیامدی
از دردانه


!گاهي فكر مي‌كنم همين جمعه امام زمان(عج) مياد
!مي‌ترسم
!مي‌گم اگه ديرتر بياد بهتره
از چلوکباب

با همين روی سياهم آقا جون دوست دارم
با همين بار گناهم آقا جون دوست دارم
از هلوع


تا حال منتظر بوده ای بر آمدن دوستی؟ هر چه این دوست عزیزتر باشد
به انتظار آمدنش نشستن هم، سخت است! سخت که نه تلخ است!هر قدر که
...بیشتر دوست بداری بیشتر زجر می کشی و انتظار همیشه تلخ است مگر برای
از دلتنگیهای نقاش خیابان چهل وهشتم



۱ نظر:

ناشناس گفت...

میلاد امام علی (ع) مبارکباد